לימור צרור

ליבות              

פרגמנטים מן העבר טופלו והונכחו בהווה בשתי סדרות חדשות העוסקות במעברים בין דו ממד ותלת ממד תוך המרות של צורה וחומר. בסדרה 'ציורים יצוקים' יצקתי את  ציורי הישנים בתבנית בטון תוך הכשלה מכוונת של היציקה. את השברים שנוצרו רפאתי והציור שנקבר נחשף כאובייקט. בסדרה 'פרוסים' מיפיתי כלים ארכיאולוגיים שעברו רפאות מדעית והתמרתי אותם לציור שעווה על בד בניסיון להפוך ממשות של כלי, לייצוג דו ממדי שטוח ומרוקן כקליפה. הממצאים, שמקורם בחפירות ׳תל אסור׳, הממוקם בשדות הישוב עין עירון בו אני חיה ופועלת, נחקרו ומוצגים על ידי המכון לארכיאולוגיה באוניברסיטת חיפה, בה אני לומדת (MFA). התערוכה מבוססת על חיבור גיאוגרפי, רעיוני ואישי, כהמשך לעיסוקי בסוגיית המקום. שאריות מציאות, עליהן הפעלתי פרקטיקות ארכיאולוגיות של הרס ובניה, כיסוי וחשיפה, הפכו לקפסולות זיכרון שנבראו כאובייקט/ציור מסוג חדש.